קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל – הלכה למעשה

אנחנו לא יודעים אם שמתם לב, אבל אנחנו חיים בעולם שונה לחלוטין מזה שהיה קיים לפני חמישים שנה, עשר שנים או שנתיים. אם יש משהו שלמדנו בעל כורחנו עקב משבר הקורונה הוא שאין לנו את הפריווילגיה בתור אנשי עסקים, 'לשבת על הגדר', בעוד אחרים כבר נמצאים שם, ברשת, מוכרים את מרכולתם מבלי להסס.

סיוע של מומחה קידום אתרים הפך לאחד ממוצרי היסוד של כל עסק מצליח. הרי, בסופו של יום, אתם ואנחנו יודעים שהלקוחות שלנו מחפשים אותנו באינטרנט. הרי אנחנו התרגלנו כבר לכך שאנחנו מקבלים הכול עכשיו ומיד.

אז למה שהלקוחות שלנו ירצו לקבל מאתנו משהו אחר? למה שהם יצאו החוצה לרחוב, יחפשו חניה ויגיעו לחנות במקום פשוט לפתוח את המחשב האישי בסלון, על הספה על מנת להגיע בדיוק לדברים אותם הם מחפשים.

קידום אורגני בגוגל הוא כמו שלט חוצות שמסמן ללקוחות שלכם היכן אתם נמצאים. זו הדרך שלכם להבטיח כי הלקוחות לא הולכים לשום מקום אחר מלבד בית העסק שלכם.

אם אתם עדיין לא יודעים מה זה קידום אורגני SEO, אם אתם מחפשים להעשיר קצת את הידע שלכם בכל הנוגע לתחום של קידום אורגני ואם אתם מחפשים אחר הדרכים למכור בעולם החדש, אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם את כל המידע אותו אתם צריכים לדעת.

מה זה אומר קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל זו למעשה ההגדרה המקצועית לאתר אינטרנט הממוקם באחד המקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. קידום אתר בגוגל זו למעשה הדרך המקצועית לקחת את כל נקודות החוזק של אתר אינטרנט כזה או אחד ולהביא אותם לכדי מיצוי פוטנציאל שיאפשר לאתר האינטרנט להתמקם במקום של כבוד בתוך מנוע החיפוש.

איך מבצעים את התהליך? על כך נפרט עוד בהמשך המאמר.

כיצד מתבצע הליך קידום אורגני בגוגל ?

כאמור, קידום אורגני בגוגל כולל איסוף של כל הפרמטרים המרכיבים אתר אינטרנט זה או אחר והבאתם לכדי מיצוי. זאת אומרת שהעוסקים בתחום ישאלו את עצמם ממה מורכב אתר האינטרנט ואיך אפשר למקסם את היעילות שלו.

כל זה קורה כמובן תוך חקירת עומק של האלגוריתמים שמפעילים את מנוע החיפוש של גוגל וקובעים למעשה איזה אתר יופיע ראשון ואיזה יופיע אחרון במנוע החיפוש. חשוב לזכור כי האלגוריתם של גוגל עובד באופן כזה שאצל כל משתמש רשימת האתרים מופיעה בצורה קצת שונה.

כך שהתפקיד של העוסק בתחום של קידום בגוגל יהיה לשאול את עצמו, כיצד ניתן להערים על מנוע החיפוש של גוגל באופן משכנע כל כך עד שללקוחות רבים ככל האפשר יופיע האתר אותו בחרנו לקדם במקום הראשון.

מה האלגוריתם של גוגל מחפש

  • רלוונטיות: אם אתם בעלי עסק עם אתר אינטרנט מקסים אבל שלא מופיעה בו הסחורה אותה אתם מוכרים בימים אלו, אולי אתם מציגים שם מבצעים שכבר לא תקפים היום וכן הלאה, האלגוריתמים של גוגל יסווגו את האתר בתור אתר 'לא רלוונטי'. מה שכמובן יביא לכך שאתר האינטרנט שלכם ימצא את עצמו במקום לא אטרקטיבי בתוך מנוע החיפוש.
  • חווית משתמש: האלגוריתם רוצה להיות בטוח כי המשתמשים הנכנסים לאתר נהנים להיות בו. איך אפשר לדעת זאת? בקלות. על ידי בחינה של משך הזמן בו כל גולש בוחר לבלות באתר האינטרנט שלכם במקום באתרים אחרים. אנחנו יודעים, אתם וודאי חושבים שמדובר על פרמטר מוזר. הרי כל שיש לגולשים שלכם הוא להיכנס למוצר אותו הם רוצים לקנות ולצאת מהאתר. אלא שאין זה כך במציאות. בפועל, אתר אינטרנט נראה קצת כמו חנות. יש כמובן את אלו שיכנסו לחנות ויצאו ממנה בזריזות. אבל, יש לא מעטים שיבחרו לשוטט זמן רב יותר, להסתכל על פריטים שהם רוצים לקנות אבל מתלבטים לגביהם, אולי הלקוחות שלכם מעוניינים לקבל מידע נוסף וטיפים שיעזרו להם ליהנות מהמוצרים שלכם וכן הלאה. לכן, חוויית משתמש היא דבר חשוב כל כך. משמש, ייצור פלטפורמה נגישה ומעניינת שתשאיר את הלקוחות שלכם בחנות האינטרנטית שלכם לאורך זמן. כאשר אנו מדברים על קידום אורגני בגוגל בדרך כלל ניתן את מלוא תשומת הלב לתחום של חווית משתמש.
  • שימוש במילים נפוצות: שימוש במילים נפוצות או, אם נדבר בלשון מקצועית: 'מילות מפתח', הוא דבר חשוב מאוד על מנת לבצע קידום אורגני בגוגל. משום שאנו רוצים להבטיח כי המילים אותן יבחר הלקוח שלנו להקליד ברובריקת החיפוש יתאימו בתוכנן לטקסט המופיעה באתר שלכם. חשוב לזכור כי אנשים שונים מנסחים את השאלות שלהם בצורה שונה זו מזו. לכן, אנו צריכים לראות כיצד הטקסט באתר שלנו מתאים לאופן הדיבור של לקוחות רבים ככל הניתן על ידי השתלה של מילות מפתח נפוצות.

קידום אורגני בגוגל זה תחום רחב אותו אנו מציגים כאן ממש על קצה המזלג. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בעבור כל נושא. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר.