קידום אורגני SEO

קידום אורגני SEO

מה זה קידום אורגני SEO ולמה זה כל כך חשוב

אם אתם בעלי עסק, אנחנו בטוחים ששמעתם בחייכם את המושג קידום אורגני SEO. SEO אלו ראשי תיבות באנגלית שמשמעותן: Search Engine Optimization זאת אומרת, חיפוש מנוע אופטימלי. אתם וודאי שואלים את עצמכם כעת על איזה מנוע אנחנו מדברים. אנו מדברים כמובן על מנוע החיפוש של גוגל.

מנוע החיפוש של גוגל הוא ה- 'בוס' של עולם הקניות והמכירות בעידן החדש. כל המחקרים מהשנים האחרונות מוכיחים עד כמה גדול נתח השוק של האינטרנט בכל הקשור בעולם המכירות של השנים האחרונות. אנחנו כמובן לא מדברים רק על פרסום עסקים בגוגל המאפשרים לנו להביא לקוחות נוספים לחנות שלנו על ידי העלאת פרסומות ברשתות החברתיות, אנו מדברים על מערך שלם שמביא עוד ועוד לקוחות לצרוך את המוצרים בהם אלו חושקים דרך אתרי האינטרנט.

אם אתם רצים עכשיו להקים אתר אינטרנט זה מצוין. אבל כמובן שזה לא מספיק להיות בעל אתר אינטרנט נאה. עליך להיעזר כמובן גם בכללים של קידום אורגני כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות. קידום אורגני SEO זו הדרך המקצועית לתאר אתר אינטרנט שהגיע לראש רשימת החיפוש בגוגל על ידי הפיכתו לאתר אינטרנט מעניין ומתאים למספר רב של גולשים.

אנחנו יודעים שהמושגים המקצועיים בהם אנו משתמשים עלולים לבלבל. לכן, אין שום סיבה להתעכב יתר על המידה. בואו, כנסו איתנו לעולם של קידום אורגני SEO. כאן תוכלו לקבל קצת רקע על קידום אתרים בגוגל שיאפשר גם לכם למכור בעידן החדש בצורה הטובה ביותר.

על מה אנו מסתכלים בראשית התהליך

תהליך של קידום אורגני SEO מתחלק לשני סוגים:

  • כאשר אנו רוצים להיכנס לתהליך של אתרים אורגני של אתרים קיימים

אז אנו נרצה לקחת את כל החלקים המרכיבים את האתר ו- 'לשפץ' אותם באופן כזה שנוכל להפיק מהם את המרב. חישבו על התהליך קצת כמו על שיפוץ על חנות פיזית, קיימת. יכול להיות שנייצר מאמרים איכותיים שילוו את המוצרים המופיעים באתר, אולי נעשה איזה שינוי בעיצוב וכן הלאה. זאת אומרת, נעשה 'אופטימיזציה' של האתר לפרמטרים הנבדקים על ידי מנוע החיפוש של גוגל. מה שנקרא בשפה המקצועית כמובן: קידום אורגני SEO.

  • המקרה השני הוא כאשר אנו ניגשים לקידום של אתר חדש

קידום אתרים אורגני לא חייב להיעשות רק לאחר שהאתר כבר הוקם. אפשר, לכתחילה לייצר אתר שיעמוד בכל התנאים של קידום אורגני SEO. קידום אורגני בגוגל הוא למעשה הבאה של כל החוקים של הקידום האורגני בחשבון. אתר חדש לא פטור מיישום החוקים הללו, אולי אפילו, במקרה הזה, ההקפדה על החוקים חשובה יותר.

מה בוחן מנוע החיפוש של גוגל

מנוע החיפוש של גוגל לא מחליט באופן שרירותי איזה אתרים לקדם יותר ואילו פחות. מנוע החיפוש של גוגל רוצה להתאים עבור כל משתמש את רשימת האתרים הרלוונטיים ביותר עבורו. למנוע החיפוש של גוגל לא אכפת מאתר כזה או אחר. המטרה שלו היא ליצור סיטואציה בה המשתמש לא צריך 'לחפור' יותר מדי בתוך לשונית החיפוש על מנת להגיע למוצרים או לתכנים אותם הוא רוצה למצוא. קידום בגוגל זו למעשה התאמה שלנו את אתר האינטרנט שלנו ללקוח.

לא פעם אנו נתקלים בלקוחות המנסים להערים על מנוע החיפוש של גוגל אבל שוכחים שמנוע החיפוש של גוגל הוא רק אלגוריתם. מה שאתם למעשה רוצים להשיג זה לקוחות. האלגוריתם הוא אמצעי הלקוחות הם המטרה. לכן, אנחנו תמיד ממליצים, רגע לפני שנכנסים לרזי התחום של קידום אורגני SEO, לעצור רגע ולחשוב על אתרי האינטרנט שאתם נהנים לרכוש דרכם מוצרים. האם מדובר על אתרים נאים לעין? האם אתם אוהבים את המידע המקצועי אותו תוכלו למצוא שם. אולי אתם אוהבים את רמת השירות ואת העובדה שאתם לא צריכים להסתבך יותר מדי כאשר אתם מעוניינים להזמין מוצר כזה או אחר.

את כל אלו עליכם לקחת בחשבון כאשר אתם רוצים להביא לאופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם בתוך מנוע החיפוש.

כמובן שישנם עוד כמה פרמטרים קטנים אותם עליכם לקחת גם כן בחשבון.

שימוש במילים נפוצות

מעבר לאסתטיקה, אתר נוח לשימוש שהוא עודנו רלוונטי עבור כל לקוח, חשוב להסתכל על אתר האינטרנט ולראות שהמלל המופיע בו מתאים לחיפושים הנפוצים בתוך מנוע החיפוש. הרי כל לקוח מחפש מוצרים באתר האינטרנט בצורה קצת אחרת. לכן, אתם לא יכולים לוותר על הטמעה של כמה שיותר מילות חיפוש נפוצות בתוך הטקסט על מנת להגדיל את האפשרות שאתר האינטרנט שלכם יעלה ראשון עבור כמות גדולה והולכת של לקוחות פוטנציאלים.

הטמעה של מילות מפתח היא דבר לא מסובך במיוחד אבל כן דבר ששווה ללמוד. בעיקרון, ההמלצה היא כמובן לא ללכת לתהליך של קידום אורגני SEO ללא סיוע של גורם מקצועי שייתן מבט חיצוני וכיוון לכל המהלך.

מוזמנים ליצור קשר ולראות כיצד ניתן לקדם גם את אתר האינטרנט שלכם.