קידום אתרים

קידום אתרים

מה חשוב לכל בעל עסק לדעת על קידום אתרים

חברת קידום אתרים היא כמו המשווק שלכם בעולם החדש בו אנו חיים היום. אם בעבר כל בעל עסק רצה שלחנות שלו יהיה שלט באיילון, הרי שהיום, הדרך שלך לצעוק את האמת שלך היא על ידי קידום אתרים מקצועי.

אנחנו קונים באימפולסיביות. אנחנו גם צורכים דרך הרשת יותר מאי פעם בעבר. לכן, על מנת להבטיח כי הלקוחות יגיעו דווקא אל בית העסק שלך, חשוב לעשות קידום אתרים מקצועי שיבטיח כי אכן לקוחות חדשים יגיעו אל אתר האינטרנט שלך על מנת לצרוך שירות כזה או אחר ועל מנת, כמובן, לרכוש מוצרים.

קידום אתרים בגוגל זו פעולה לא מסובכת אבל כן כזו המצריכה ידע. על מנת לעשות סדר בנושא, בחרנו לרכז כאן מידע חשוב שיעזור לכם להגיע להבנות שיעזרו לכם להביא את בית העסק שלכם של אחד נוסף קדימה.

איך פועל מנוע החיפוש של גוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הוא למעשה אלגוריתם שתפקידו למדוד את מידת הרלוונטיות של כל אתר ואתר עבור המחפש במנוע החיפוש. קידום אתר בגוגל זו למעשה הדרך המקצועית להגיד שאנחנו עושים את כל המניפולציות הרלוונטיות באתר כדי להבטיח שזה יגיע למעלה כמה שאפשר במנוע החיפוש.

מנוע החיפוש של גוגל עובד על פי כמה פרמטרים שעל גבי מקסום הפוטנציאל שלהם באתר, מבוסס למעשה קידום אתרים .

קודם כל, חשוב שהתוכן באתר יהיה רלוונטי: אין מה לעשות עם אתר שאין בו מידע רלוונטי. אם יש לכם מבצעים משנה שעברה שעוד מופיעים באתר, כנראה שהאתר שלכם פשוט לא רלוונטי. מה שקורה הוא שבמידה והאתר לא רלוונטי, האלגוריתם של גוגל מסמן את האתר ולמעשה לא שם אותו יותר למעלה ברשימת בחיפוש. כך שגם אם עשיתם בעבר קידום אורגני זה כבר לא משנה יותר.

אל תשכחו את העיצוב: קידום אתרים אורגני, משמע קידום אתרים לא ממומן מתרחש פעמים רבות בזכות העובדה שמדובר על אתר נוח ונעים לשימוש. חישבו על עצמכם, האם אתם הייתם רוצים לחפש משהו באתר שלא עובד כמו שצריך? שלא נראה טוב? שהוא לא נאה בעין? כנראה שלא. אז אין שום סיבה שאתר האינטרנט שלכם לא יראה באופן בו הייתם רוצים שיראה אתר אינטרנט ממנו אתם שואבים שירותים שונים. האלגוריתם של גוגל בודק האם הגולשים שלכם נכנסו לאתר האינטרנט וכמה זמן הם שהו שם. רק במידה והאתר היה רלוונטי ומעניין, משמש, הוביל גולשים רבים לבלות באתר שלכם, אז יקפיץ האלגוריתם של גוגל את האתר ויתבצע קידום טבעי.

שימו לב מה ההבדל בין קידום ממומן לכזה שאינו ממומן:  קידום אורגני, זה למעשה קידום לא ממומן. כל מומחה קידום אתרים יסביר לך שההבל הוא למעשה באופן בו הלקוח יראה את האתר כאשר הוא ילך לחפש דבר מה. הרי על פניו זו לא בעיה לשלם לגוגל כמה שקלים ו- 'להקפיץ' את האתר שלכם לראש רשימת החיפוש, אלא שבאופן הזה ייכתב על האתר כי מדובר על 'מודעה'. לא מעט לקוחות מעדיפים להימנע מלהיכנס לאתרים מהסוג הזה כי יש רתיעה מהרעיון שמשהו אולי 'דוחף' להם חומר שיווקי. בדיוק בגלל ההמלצה בכל הנוגע לתחום של קידום אתרים הוא להשתדל להימנע ממתן כסף עבור קידום של האתר.

קידום אתרים חובה לכולם

קידום אתרים זו לא איזו פריווילגיה, או משהו שאפשר לחכות לזמנים טובים יותר. קידום אתרים הוא הכלי שלכם מול עולם דינמי שמשתנה כל הזמן. אתם חייבים להבין שאנחנו חיים בכפר גלובאלי. אתם כבר לא נמצאים בתחרות רק עם חנות הבגדים שנפתחה ממול. אתם נמצאים בתחרות למעשה עם כל העולם. לכן, כדי להוביל לכך שהלקוחות שלכם יגיעו אליכם כל פעם מחדש אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להזניח את התחום הזה של קידום מקצועי.

על מנת להדביק את הפער בעולם משתנה, אתם לא יכולים להשאיר את אתר האינטרנט שלכם מאחור. עליכם לספר סיפור ולהביא לכך שלקוחות לא רק יקנו מכם מוצר כי זה מה שהם צריכים. הרי את זה הם יכולים למצוא בכל רחבי הרשת. לא, המטרה שלכם היא להביא אליכם לקוחות חדשים המרגישים חיבור אמיתי למוצר.

אבל, איך כל זה יקרה אם הם לא ימצאו את אתר האינטרנט הזה כלל? קידום מקצועי מביא את האתר שלכם לראש רשימת החיפוש ודואג לכך שכל לקוח הנכנס אל תוך הרשת יוכל למצוא אתכם בקלות. קצת כמו למצוא מיקום טוב לחנות או לסדר שלט חוצות אפקטיבי שבאמת מביא לקוחות.

על ידי עבודה נכונה ותדרוך נכון. תראו איך קידום מקצועי מביא אתכם לנקודה חדשה. בה מעגל הלקוחות שלכם גדל באופן דרמטי ומביא לכך שהמחזור העיסקי שלכם כמובן יגדל גם הוא בהתאמה.

רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים ? מוזמנים ליצור קשר.