כיום בגוגל יש 2 אפשרויות לקדם אתר אינטרנט – קידום ממומן , קידום אורגני.
קידום ממומן הוא האפשרות המהירה לקדם את האתר – בתשלום. זה אומר שמשלמים לגוגל בכדי להיות בתוצאות הראשונות.
קידום אורגני הוא אומנם לא מהיר אבל הדרך היא דרך בטוחה לייצר נכס דיגיטלי המניב לכם בסף תקופה מיקום גבוה של האתר שלכם וכתוצאה מכך – לידים מלקוחות מתעניינים.
כל תהליך שיווקי ובמיוחד קידום אורגני חייב להתחיל במחקר מילות מפתח, מחקר מילות מפתח הוא בדיקת הביטויים הרלוונטיים לקידום, מה נפח החיפושים, רמת התחרות ועוד. בכדי למקד את הקידום האורגני חשוב לעשות את המחקר בכדי לדעת באיזה ביטויים להתמקד בכדי לבדוק את התוצאות של הקידום מבחינת כניסות מיקומים ולידים.
לאחר שבדקנו את ל המילות מפתח חשוב לבדוק מהם הביטויים שהמתחרים מקדמים עליהם – יש סיכוי כי המתחרים כבר בדקו את הביטויים ואת רמת התוצאות מולם וביטויים שלא מקודמים יכול להיות כי לא מביאים תוצאות.
הצלבת כל עמודי האתר עם הביטויים הרלוונטים לאחר בדיקה – תיקון התקלות, שינויים וקיבוץ משימות רלוונטיות לצורך אופטימיציה
עבודת האופטימיזציה בתוך האתר היא עבודה לאורך כל תהליך הקידום – אופטימיזציה זה לא משהו חד פעמי אלא משהו שממשיך כל הזמן. שעושים קידום אורגני ככל הזמן יש מה לשפר באופטימיזציה. בנוסף גם המתחרים שלכם עושים את הפעולות האלו ולכן בכדי לא לאבד את המיקומים לאט לאט צריך לתפעל את האופטימיזציה כל הזמן.
גוגל אוהב תוכן, ובכדי שיהיה ניתן לקדם את האתר צריך תוכן שיעזור לו בקידום ישנם עוד מאפיינים נוספים שעושים קידום אורגני אבל תוכן הוא כמעט הכי חשוב. ולכן שעושים קידום אורגני חייבים להשקיע בתוכן איכותי לגוגל – תוכן שגוגל אוהב, תוכן שגוגל יעזור לקדם. כל אתר שמגיע אלינו אנו עושים לו אסטרטגיית תוכן מסודרת עוד לפני שאנו מזמינים מאמרים.
קישורים – המלצות. גוגל לא באמת יודע האם האתר שלך מומלץ או לא. אבל שיש אתרים אחרים שממליצים על האתר שלך ע״י קישור זה אומר לגוגל בביטוי הזה הוא מומלץ. קישורים חיצוניים שמובילים לאתר כמו אופטימיזציה ותוכן – צריך לעשות את זה כל הזמן. בלתי אפשרי לקדם אתר בביטויים תחרותיים ללא קישורים חיצוניים.