אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש: יתרונות עסקיים

האתר משמש כחלון הראווה העיקרי של כל העסקים בסביבת שוק שבה צרכנים מחפשים באינטרנט עסקים, מותגים, סחורות ושירותים. על פי מחקר עדכני בהתנהגות צרכנים באינטרנט, 85% מהצרכנים משתמשים במנועי חיפוש כמו גוגל כדי לאתר עסקים; 90% מהצרכנים לא יעברו את שלושת העמודים הראשונים של תוצאות החיפוש לפני שהם מחליטים לבקר באתר עסקי, וכן; ל-75% מהצרכנים המחפשים באינטרנט יש כוונה לרכוש משהו או ליצור קשר בכדי לקבל סוג של שירות. כל זה רק מראה את החשיבות הרבה שיש לכל עסק להיות מקודם אורגנית במנועי החיפוש ולהיות מדורג כמה שיותר גבוה בכל תוצאת חיפוש רלוונטית.

שינוי התנהגויות צרכנים הדגיש את החשיבות של האתר להגברת המכירות והלידים. עם זאת, לא משנה עד כמה עיצוב האתר מתוחכם, אם אין תנועה המבקרת באתר, זה לא מביא ללקוחות פוטנציאליים שניתן להמיר ללקוחות בפועל. מקום הדירוג של האתר בחיפוש קובע את הנראות המקוונת של העסק, ואת נטיית הצרכנים לבקר באתר העסק ולרכוש את מגוון המוצרים והשירותים המוצעים.

אסטרטגיית אופטימיזציה לחיפוש מתוכננת ועקבית תעלה את הנראות והנגישות של אתר העסק בכל המנועים המרכזיים. בנוסף, גורם נוסף ובעל חשיבות רבה הוא המוניטין של המותג. כאשר מדובר על סוג של שירות עוד לפני הזמנת השירות עושים חיפוש על שם המותג. לכן, חשוב לבצע ניהול מוניטין גם אם מדובר על תקציב נמוך. ניהול מוניטין בתקציב נמוך הוא אפשרי והוא גם חלק מאסטרטגיה של קידום אורגני לכל אתר או מותג.

התמקדות במילות מפתח ספציפיות שצרכנים משתמשים בהן כדי לחפש סוג של עסק, מוצר או שירות, אופטימיזציית חיפוש השתמשה במגוון של כלי בניית קישורים, שיווק מקוון ומדיה חברתית כדי לקדם את אתר העסק שלכם. עם דירוג גבוה יותר במנועים מגיעות איתו רמות גבוהות יותר של רמות תנועה מוסמכות לאתר העסק; במילים פשוטות, יותר תנועה שווה ליותר מכירות ופניות.

למרות שלא רבים מבינים את התהליך המדויק של אופטימיזציה למנועי חיפוש, כל בעלי העסקים, המנהלים והמשווקים מבינים את הערך של השגת דירוג גבוה.

היתרונות העסקיים של שיווק במנועי חיפוש הם רבים, כולל:

  • משך תנועה מוסמכת שתתאים לממדים של שוק היעד. תנועה מוסמכת פירושה שלמבקרים באתר יש נטייה גדולה יותר לרכוש או להמיר לשיחת טלפון לביצוע הזמנת שירות.
  • באתר יש מספר רב של דפים. מיקוד למילות מפתח ספציפיות בעמוד מספק דלתות רבות דרכן יוכל הלקוח הפוטנציאלי למצוא ולהיכנס לאתר העסק בעת חיפוש מקוון.
  • קידום וחיזוק המותג; ליצור את התפיסה של מוביל בתעשייה על ידי הימצאות בראש תוצאות מנועי החיפוש.
  • החזר מצוין על ההשקעה – אין ספק כי השקעה בפרסום מניבה תוצאות של מכירות.
  • מיקוד לשווקים מקומיים, לאומיים ובינלאומיים ספציפיים באמצעות קידום שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש באזורים ספציפיים של הגדרות מנוע החיפוש.
  • גולשים יוכלו למצוא מידע ספציפי על המוצרים, השירותים ופרטי ההתקשרות העסקיים בשבריר מהזמן בעת שימוש במנועי חיפוש.
  • פחות זמן ומאמץ = עלות נמוכה יותר = שיפור תוצאות.

כל היתרונות האלו מביאים למסקנה אחת, קידום אתרים אורגני הוא השיטה הטובה והיעילה ביותר לפרסם כל סוג של עסק, בין אם מדובר אתר מכירות או על אתר המכוון לסיפוק שירות.